Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van de antwoorden op vragen waarvan we nu denken dat je ze misschien hebt. We zullen deze vragen en antwoorden aanvullen. Niet gevonden wat je zocht? Mail dan naar info@de12uurvandrv.nl 

  • Lukt het niet om mee te wandelen maar wil je de 12 uur van DRV toch steunen? Doe dan makkelijk een online donatie. Klik hier en je kunt een specifiek team steunen of gewoon direct aan Actie 12 uur van DRV doneren, gemakkelijk via Ideal. 

  • Jazeker, iedereen kan en mag meedoen. Hoe meer mensen in je team zitten hoe minder lang je per persoon hoeft te lopen.

     

  • Ja, er is een wandelreglement voor alle deelnemers en bezoekers. Dit reglement is hier te vinden.

     

  • Teamcaptains zijn de drijvende krachten achter De 12 uur van De Ronde Venen. Zij stellen zelf een team samen, bestaande uit bijvoorbeeld vrienden, familieleden, collega’s, buren en mensen van de sportvereniging.

     

    Een teamcaptain:

    – Formeert een groep deelnemers.

    – Kan zelf de groepsgrootte bepalen

    – Is het aanspreekpunt voor de organisatie De 12 uur van De Ronde Venen en zijn teamleden

    – Ontvangt een inschrijflijst voor registratie van alle teamdeelnemers

    – Zorgt dat het inschrijfformulier en inschrijfgeld (10 euro per deelnemer) voor de startdatum van het evenement ingeleverd is bij de organisatie.

    – Betaalt zelf ook €10,- inschrijfgeld

    – Enthousiasmeert zijn groep om extra sponsorgeld in te zamelen

    – Informeert zijn team over nieuws en bijzonderheden

    – Is verantwoordelijk voor zijn eigen team. Ook voor allerlei praktische zaken zoals : indeling van de te lopen uren; wat te doen bij slecht weer, enz.

    – Zorgt voor een e-mailadres van elke deelnemer

    – Informeert de teamdeelnemers over het wandelreglement 

    – Kan zijn team laten lopen in eigen shirts en kan daar een sponsor voor zoeken

    – Kan inschrijfgeld en extra sponsorgeld overmaken op Rabobank rek. nr.  NL37 RABO 0318 1423 17

    – Probeert door mond tot mond reclame anderen te enthousiasmeren om ook met een team mee te doen aan De 12 uur van DRV. Hoe meer teams hoe beter!!!

    Voor hulp en ondersteuning kunnen teamcaptains altijd terecht bij de organisatie: info@de12uurvandrv.nl 

    De organisatie van De 12 uur van DRV:

    – Houdt je via een nieuwsbrief en de website op de hoogte van nieuws en informatie over het evenement

    – Geeft voorlichting over onder andere het wandelreglement, hoe je extra sponsorgeld kunt ophalen, welke activiteiten er op het terrein plaatsvinden, het programma.

    – Geeft voldoende informatie over de goede doelen; Inloophuis 't Anker en Emma Kinderziekenhuis afd. Oncologie

     

     

  • Loten zijn te koop op het evenemententerrein gedurende de dag. 

  • Tijdens de lichtjesronde kun je zelf een kaarsenzak neerzetten. Op de zak kun je iets schrijven. De zakken worden door de organisatie ingekocht en zijn uiteraard te koop op het evenemententerrein. 

  • Natuurlijk mag je zelf iets te eten en te drinken meenemen. Maar je kunt ook op het evenemententerrein van alles te eten krijgen waarvan de opbrengst voor een groot deel, maar meestal helemaal, ten goede komt aan de 12 uur van DRV. Op het terrein kun je munten kopen van € 2,-. Er volgt nog een overzicht van wat er te eten is gedurende de dag, uiteraard zijn de prijzen schappelijk! 

     

  • We wandelen door het park bij Argon op verharde ondergrond. Hieronder een plattegrond. Het evenemententerrein is bereikbaar via 3 ingangen. Je kunt gebruik maken van de parkeerplaatsen van Argon, Phoenix Sporthal of van HVM. Maar beter nog is het om op de fiets te komen. We zorgen voor voldoende plekken waar je je fiets kwijt kunt!

     

  • We hebben besloten dat het niet handig is als er honden op het terrein zijn.

  • De allerbeste manier om te komen is op de fiets!

    Er kan echter ook gebruik gemaakt worden van de parkeerplaatsen van Argon, bij de Sporthal en bij de Hockeyvereniging.

     

  • Klik hier om het programma te zien van 7 juli 2018